GMO´s: laten we onszelf echt vergiftigen? | Irma Schiffers schrijft… (Dutch/English)


GMO´s: laten we onszelf echt vergiftigen?

06

MRT

Het gaat fantastisch met onze voedselketen en watervoorziening, om nog maar te zwijgen over ons milieu! Dit artikel, en mijn volgende artikel gaan hierover, want ik maak me daar echt zorgen over. Binnenkort verschuif ik mijn focus naar de lucht, maar we beginnen eerst op de grond.

Het is natuurlijk al ten hemel schreiend dat Nestlé-baas Peter Brabeck heeft verkondigd dat water geen mensenrecht is, dus water moet worden geprivatiseerd, aldus Brabeck. Ditzelfde verschrikkelijke bedrijf zorgt ook voor GMO’s in babyvoeding, wat vol zit met genetische gemodificeerde maïs en soja. Het is niet voor niets dat deze nieuwe generatie ‘gevoelige’ kinderen allerlei allergieën ontwikkelen voor van alles en nog wat.

via GMO´s: laten we onszelf echt vergiftigen? | Irma Schiffers schrijft… (Dutch/English).

Posted on March 6, 2015, in Food conspiracypractice, Health-Gezondheid, World News and tagged , , , . Bookmark the permalink. Leave a comment.

Leave a Reply

