Brekend. Dringende open brief van nabestaande #MH17 | De Nieuwe Realist


MH17

 

 

 

 

 

Brekend. Dringende open brief van nabestaande #MH17

6 JANUARI 2015 52 REACTIES

Bron: Still Youtube RT

Door Joost Niemöller

Sinds ik ben begonnen met kritische publicaties over MH17 heb ik contact met nabestaanden. Wat mij opvalt is dat ze, anders dan de berichten in de media doen lijken, kritisch zijn over de wijze waarop de overheid omgaat met hen. Met name over de gebrekkige informatievoorziening zijn veel vragen. Een aantal van hen krijgt steeds meer het gevoel dat er andere oorzaken moeten zijn voor de aanslag dan in de Main Stream Media genoemd wordt: het zou een separatist zijn die per ongeluk een raket afschoot.

Het spreekt vanzelf dat deze nabestaanden graag in de anonimiteit blijven. Ik heb ze gecheckt en ben overtuigd van hun authenticiteit. Verder wil ik ze op geen enkele manier aanzetten om de publiciteit te zoeken, want de persoonlijke impact van deze aanslag is al enorm, en de impact van publiciteit is zo mogelijk nog groter. In twee gevallen heb ik verhalen van nabestaanden naar buiten gebracht over de eerste bijeenkomst met Malaysia Airlines. Dit nadat ik ook bij hen overtuigd was van hun achtergrond, en ook dit onder anonimiteit.

Een van hen vond het nu nodig om per brief een bericht de wereld in te sturen. Deze brief vindt u hieronder. Zij schrijft dit onder de naam Hana333.

via Brekend. Dringende open brief van nabestaande #MH17 | De Nieuwe Realist.

Posted on January 8, 2015, in Lost Aeroplane MH17 and tagged . Bookmark the permalink. Leave a comment.

Leave a Reply

