Videoboodschap Ole Dammegård vertaald | Irma Schiffers schrijft… (Dutch/English)


Videoboodschap Ole Dammegård, in het Nederlands vertaald door Irma Schiffers:

Je kunt hieronder de Nederlandse vertaling meelezen:

Ik spreek nu tot de leden van de elite

Begrijp alstublieft, dat het spel over en uit is. U weet het wanneer u ’s nachts gaat slapen, dan weet u dat het over is. U heeft uw jaren gehad van zogenoemde macht, u heeft uw jaren gehad van absolute hebzucht, met uw luxe paleizen, alle luxe en de rest, U moet zien dat het over is, u moet dit nu stoppen. Hoe sneller u hiermee stopt, hoe beter het is. Ik voor mij persoonlijk geloof niet in geweld, ik geloof niet in wraak, ik geloof niet in haat, ik geloof in totale transparantie. De waarheid móet naar boven komen. De waarheid heelt, het móet naar boven komen. Ook al is het heel pijnlijk en angstwekkend om het allemaal naar buiten te laten komen.

via Videoboodschap Ole Dammegård vertaald | Irma Schiffers schrijft… (Dutch/English).

Posted on January 2, 2015, in World News and tagged , , . Bookmark the permalink. Leave a comment.

Leave a Reply

